torsdag 17 maj 2018

Värme!

Sen jag kommit från Ju-Äs-Ei har jag mest stressat runt. Inte sovit så särdeles mycket heller om en ska vara petig. I tisdags ballade hjärtat ur igen och slog en massa extra, onödiga slag. Jag var dock snabb att notera detta så resan till Stockholm torsdag och fredag ströks så att jag kan arbeta från kontoret hemma på orten i stället och därigenom få ner stressnivån något.

Men sedan sist har jag kommit hem, kramat mina små hjärtan och så har jag cyklat med Iron(wo)man gänget. Så nice och så varmt och skönt. Typ 9 mil igen.
Sen åkte jag direkt till Gävle och åt finmiddag med mina fina.
På måndagen var jag på studiebesök och inkluderade high heels och juniorrand i paketet. Classy tycker jag.
På kvällen rev jag av mitt sista RPM för terminen och sen en bricklöp på det. I en miljarrrrrd grader. Men ändå skönt.

Tisdagen kom med löpning och styrka.
Dock blev träningen alldeles för sent då jag hängde med den här bruden i Stockholm hela dagen.
I dag väntar långpass löpning, vet inte riktigt om jag längtar eller om jag har ångest över det men en sak i sänder.

Inga kommentarer: