tisdag 19 december 2017

Världens bästa födelsedag

Grötfrukost och jobbmöten. På lunchen discoträning med bästa pinglan. Starka som tusan i dag.
Och så fick jag paket av henne. Jubel och lycka!
 Det innehöll en sån här som jag så länge tänkt klicka hem men det inte blivit av. Glad och rörd.
Mer jobb, hem och packa för solsemester och sedan RPM. Då kom bästis med en fin påse, tydligen tycker hon att jag ska visa barnen hur en riktigt kavel ser ut, mina barn tror nämligen att en kavel = tom vinflaska. Förstår inte....
Jag tycker det funkar utomordentligt bra med en tom vinflaska. Baket blir dessutom roligare när en druckit ur en flaska vin.

Sen kom ju också barnen, dessa underbara, fina barn. Grät några lyckotårar. Tänkte några minuter över mitt eget hjärta och hur det ska bli helt men sen var jag mest bara lycklig.
Vi åt finmat som de fixat men som jag tydligen får betala för att det inte är mer än rättvist då jag har ett heltidsjobb och inte de. Dock har ju dottern det men det räknas tydligen inte.
Det kom blommor, fina mess, kramar och annat som inte får plats i inlägget men som värmer en 28-årings hjärta. Tack alla fina för att ni finns och berikar mitt liv! *hjärta*

Inga kommentarer: