fredag 24 november 2017

Är man så är man. En jävla prinsessa.

Min känsla i dag.
Kung i poolen. Hoppade i med mina tejpade fötter, körde insim och teknik. In på en serie 9 x 150 meter med pip i badmössan, frekvenspip i dag. Så jälva skönt köttande.

Tillbaka till jobbet, drar av hundra möten på två timmar isch. Så jävla kung. Igen.
Dra iväg på lunchpass spinning där sköna bönan Sara drar av ett discopass som bokstavligen tar andan ur mig. Svettattack och blodsmak i munnen. Jag. Gav. Allt. 
Och i kväll väntar min största idol här i världen, alla kategorier. Mr Thåström himself. Min gud. Alltså, den här dagen.

kan du inte byta ut ditt namn så byt planet
du kan bli en stjärna som dom aldrig kan ta ner
tänk att hänga högst där uppe, titta ner på folk å le
ja vill du vill

en lycklig människa vet aldrig om på vem han slår
han vet att spegeln är den bästa vän han nånsin får
han tittar en gång till å john wayne har blivit 2
ja vill du vill
alla vill till himlen å åka limousine förstås alla vill till himlen till himlen
Min tanke:
Over and out.

Inga kommentarer: