tisdag 10 januari 2017

Sjunktimmer

Date i poolen i morse, tur det för annars hade jag nog legat kvar i sängen än. Simningen var också jobbig men det beror på att Simpisen lämnade blod i går. Då var vi lite sega i dag båda två. Nu kanske du undrar varför jag tror att jag kan dra "lämnat-blod-kortet" fast jag inte inte ens lämnat blod. Jo förstår du, Simpisen satte igång något i min hjärna när hon sa att hon skulle lämna blod och så dessutom på vägen till gymmet i går såg jag självaste blodbussen. Allt det här startade en karusell i mitt hvuud och min övertrötta hjärna i går kväll så i natt har jag drömt de mest sjuka drömmarna man kan drömma om just blodbussar. I min dröm så blev Simpisen fast i blodbussens klor och jag försökte göra allt för att rädda henna därifrån. Allt. Det var asjobbigt och jag var alldeles svettig när jag vaknade. Varför jag skulle hjälpa henne? Jo det fattar ju vem som helst att de där blodbussarna egentligen är en del av en alien-invasion. De har skickat hit blodbussarna för att tömma mänskligheten på blod och i stället skjuta in mikroskopiska chip i kvarvarande blodet som gör att de kan styra oss precis hur som helst. Så är det och nu tänker jag aldrig någonsin närma mig en blodbuss.

Inga kommentarer: