måndag 12 december 2016

Tredje advent

Underbar helg det här, började med att vara spinningfröken och körde helt slut på de stackars benen som inte fattat vad som egentligen hände sedan hon gick den däriga RPM-utbildningen och sedan dess knappt klivit av från den där spinningcykeln. Total chock (i onsdags hade de tydligen pratat ihop sig innan 90 minuterspasset och bestämt sig för att i näst sista pyrmidintervallen lägga av, helt, totalt kaputt) och de funderar starkt på att göra slut med mig tror jag.


Lördag innebar snöjogg med Sara i ett vintrigt och fint landskap, resten av dagen soffhäng och sedan finmiddag i Högbo (som jag missade att fota).
Söndag - sovmorgon och Högbo igen, den här gången julmarknad med Sonen. Helt fantastisk dag.


Ännu mer fantastisk blev den av att få adventsfika hos bästis och en massa galna människor. Skrattade så att jag kiknade och fick faktiskt fundera några gånger på när jag skrattade så sist. Så där på riktigt så det inte går att hejda sig utan det bubblar i hela kroppen. För lite bubbel, för lite kärlek, för lite vänskap och för lite skratt på sistone helt klart. Måste bli ändring.


Och sist ut på tredjeadventshelgen blev e-fit med Linda (adventsutmaning som var superrolig) och så yoga. Underbart.

Inga kommentarer: