tisdag 25 oktober 2016

Det snöar!

Just nu är jag i Finland, närmare besämt i Imatra som ligger vid ryska gränsen. Tittar jag riktigt noga ut genom fönstret kan jag se det ryska pappersbruket en bit bort. Och jag behöver inte alls titta noga för att se att snön seglar ner, det är oerhört vackert.
Tidigare i dag var jag ute på en kort morgonjogg. Vet ett perfekt ställe för lyktstolpsintervaller precis brevid vattnet. Lite mörkt men ändå härligt. Så först 10 minuters uppvärmning, sedan 2 stolpar fort, 1 stolpe lugnt x 12. Hittade sedan en bänk och körde 3 x (10 step-up per ben, 10 armhävningar, 10 dips och 10 crunch). Underbar morgon med andra ord.
I kväll åker jag hem igen för att sedan åka till Finland en gång till den här veckan. Och sen är det faktiskt dags att hälsa på dottern i Amerikatt. Längtar! Men först några bilder från helgens höstjogg/bloggposering.
Tycker det är jobbigare att posera än att springa faktiskt.

1 kommentar:

Lise-Lott sa...

Höstbilderna är så härliga (snön scrollade jag förbi)!