måndag 11 januari 2016

Vilken helg!

Började helgen med ett glas vin med fina pinglor och en massa skratt.

Lördag morgon och dags för inspirationsdag på gymmet. BodyCombat, nästan två år sedan sist, som jag har längtat och det var precis lika roligt som jag minns det.
Fightern för dagen, Anna, grym inspiratör!
 Sen GRIT med energibruttan Lena.
Valde mellan RPM med Suzy och Sh'Bam med Anna, det blev dans mest för att det är så grymt roligt och jag är så grymt kass på det.
 Men Suzy verkade glad ändå. #honharinteröktpå
 Sen var jag over and out, fotade dock Micke och Ida på BodyPump mest bara för att de är så snygga.
Och drog iväg på fika med min fikapingla. Hon är lite sned här nedan men det är bara för att hon fick för lite kaffe.
 Hängde i soffan och kikade på film med Sonen innan partystassen åkte på och 40-årskalas väntade.
 Bjuder på kaoshall och sparkdräkt i samma bild.
Kvällen pingla, Lena, så bra ordnad fest, hurra för det!
Träffade en cool triathlet på festen också, Per Dicander. Vi pratade Colting, Björling, Andersson och allmänt om träning men även Sydafrika där han varit med sin familj i 10 veckor. Coolt!
Per kändes lite bekant så jag googlade (stallkade) och hittade en massa resultat som placerar honom i Sverige-toppen. Han var lite blygsam när vi samtalade kan jag lugnt påstå.... Som bäst har han gjort Kalmar Ironman på 9:34. Hoppsan. Han tog SM-guld i stafett 2005 tillsammans med Jonas Djurbäck och Tomas Wiker. Han har också varit på flera läger med Colting och Björling och tränat med Björn Andersson. Med mera... Coolt.

Somnade nöjd och glad. Vaknade till snöstorm på söndagen och hade ångest hela dagen för att Dottern skulle ta sig till Mora alldeles själv. Satt som på nålar när jag körde mitt spinningpass. Till slut fick jag sms om att hon var hemma och då kunde jag äntligen ge järnet på cykeln. 90 minuter distanspsass med ett glatt gäng. Snöskottning, ärenden hit och dit och sen soffan för en film och sen var det god natt igen.

Summering - en underbar helg utan en massa måsten, fylld av roliga saker och nu är snön här med besked. Hurra!

Inga kommentarer: