onsdag 7 oktober 2015

Saker jag drömmer om

1. Att bli frisk. På riktigt. Kom igen nu kroppen! Coachade kettlebells-klassen i går men så fort jag svingade så steg pulsen så nej, någon dag till. Och Pollyn är också slut. Suck.
2. En skidresa. Har ni noterat Systrar i bergen? Shit, vilken resa. Jag vill. You had me at "Apertivo innan middagen med utsökt italiensk prosecco".
3. En solresa. Vart som helst, när som helst. NU.
4. Simläger. Och som av en händelse har jag och simpisen nu bokat in oss i Ludvika i början av november, simläger med tri-proffsen Emma Graaf och Mikaela Persson. Coolt och läskigt. Det blir en perfekt start för min bassängsimning i vinter. Här kan du läsa mer.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Marre,
Vad kul att du har sett våra skidresor som vi anordnar i vinter till Monterosa! Hör av dig om du vill resa med oss, vi har just nu en boka tidigt-rabatt med 1000 kr på tre utvalda veckor.

Må så gott!

Kram och snö,
Johanna från Systrar i bergen