tisdag 4 augusti 2015

Tillfällig svacka

Just nu känns det som att jag inte gör något vettigt alls. Kanske är det exakt den känslan jag ska ha så här tre veckor innan min IM. Trixar runt i träningsschemat för att få ihop det. Solen skiner men jag jobbar, tur att kvällarna är långa.

I söndags skulle jag ha cyklat långt. Det blev 40 minuter. Skit. Men jag fyllde batterierna med barnen och vackra miljön i Korsån.
I går vilade jag och i dag ska jag ner i bassängen igen, det känns otäckt att simma utan våtdräkt. Lite naket. Efter det svingar jag klot.

I morgon ska jag springa 16 km enligt coach. Jag längtar. Jag älskar att springa just nu. Och så följer cykel+löp, simning, långpass cykel och ytterligare ett löppass på ca 15 km. Sen är det nedtrappning. Jag är taggad. Så redo. Bring it on!

Inga kommentarer: