torsdag 6 augusti 2015

Duracellpass

Simning med Sonen direkt efter jobbet, han kämpade på i 800 meter, jag fortsatte 1200 till. Busiga vågor = bra träning. Sonen tittade misstänkt på mig när jag sa att det skulle bli fisksoppa efter passet. Stackarn trodde väl att vi skulle behöva dra upp middagen ur sjön innan vi kunde äta. 

Efter middagen lite chill och så test av energiknippet Lenas torsdagspass som jag tänkt gå på så många gånger. Äntligen! Har något svårt att skriva inlägget nu, händerna skakar så. Så jomenvars, skapligt svettigt och jobbigt. Men så underbart. Försökte hålla igen då jag har några viktiga tri-pass kvar den här veckan men hur lätt är det när den här söta Duracell-kaninen hoppar upp och ner framför mig?
Nu soffhäng och tidigt i säng, i morgon bitti har jag ett viktigt planeringsmöte.  

Inga kommentarer: