onsdag 3 juni 2015

Chillar lite

Började den här dagen med några mils cykel i solsken. Fick (försöka) hänga på Monster-Lindas bakhjul men den här gången gick det bättre än i lördags. Våra ben är döda sedan någon (?) plågade dem med en miljarrrrrd squats i söndags. Vem kan vara så elak?

Sista cykelturen inför Siljan Runt på lördag är avklarad och det enda som störde var att jag inte är en så himla bra cykelmekare och därför råkade sadeln peka lite uppåt vilket väl inte var helt bra. No comments.... :)

Fick äntligen till simning med SSSSara igen, hinner aldrig simma nuförtiden. För att kompensera hade hon återigen dundrat på med ett sjuhelsikes kompis-simmarpass. 2750 meter senare kände jag så här - ge mig något att röka på för guds skull.
Nu väntar vårmiddag med tjejerna i kväll, löpning, sim och vila fram till lördag då Monster-Linda har bestämt att vi får göra ETT stopp. Och det blir inte i Garsås för korv heller för det är för trångt där säger hon. Jag behöver Monster-Linda, verkligen, men hon skrämmer mig. Hua. Att ta mig ur den där komfortzonen är så läskigt.... Och jag vet att jag kommer att tjata om kaffe vid varje depå men troligtvis har hon förberett sig med öronnpluttar inför lördag.

Och just ja, klick-fingret var lite snabbt.

Inga kommentarer: