torsdag 7 maj 2015

Inredningstips

Jag har bestämt mig för att inte ha någon TV. Än så länge har jag inte saknat den men funderat lite över vad jag ska ha på "TV-väggen". Nu vet jag. Varför krångla till det när man kan sätta det snyggaste man äger på bästa platsen?
För övrigt har jag haft en halvtung vecka med påtvingad vila men nu börjar det reda upp sig och jag är redo att ta mig an resten av veckan. Har bland annat lekt med de här tjejerna en tidig morgon i så fuktigt väder att håret fortfarande (efter ett dygn) inte hämtat sig ordentligt. Självlockigt är fint. Ibland. När man får välja.
 Och dagens lästips - nya numret av STARK. Med Lanner. Say-no-more.

Inte för att Lanner behöver någon presentation men jag slänger med lite ögongodis ändå. Han längst till höger. Under tvättlinan. Skulle också kunna vara ett alternativ till TV'n eller vad säger ni? :)

1 kommentar:

Taina sa...

Ingen TV? I vilket av rummen? Moahahahaha!