fredag 15 maj 2015

Hänt sen sist

Här haglar inte inläggen direkt, lite för mycket hej och hå just nu men lite bilder kan jag ju alltid bjussa på. Börjar på tjänsteresan där jag hann få till ett bra löppass. Först snabb uppjogg i en 3 km sisådär. Sen hittade jag en bra backe där jag körde 3 x 3 minuter med fokus på styrka och teknik. Välkommen mjölksyra!
Och när jag ändå var där kikade jag på MTB-spåren. Hit ska jag tillbaka med min cykel.
Och ja, klart jag åt efterrätt tills sockret sprutade ur öronen.
Tjejmingel på onsdagkväll men utan bilder, dock mycket snack om daggmaskar (har de verkligen varken hjärna eller hjärta?). Torsdagens långpass på cykel blev något seg men det här starka gänget drog ihop 12 mil i konstiga vindar (mest kantvind). Snygg min jag gör. Fotogenik kallas det. God hamburgare.
Och i morse ringde klockan för sista Bootcampen för den här gången. Sluttester på schemat och tjejerna var helt grymma. Vilken attack!
Älska armhävningar!

Inga kommentarer: