onsdag 8 april 2015

Stängt pga ryggskott

Började känna av det redan i Sälen men det gick ändå ganska bra. På tisdag morgon simmade jag och efteråt kändes det rejält. På kvällen var det dags för kettlebells men det fick jag glömma. Jo, det är nog farligt med träning ändå....

Förut hade jag ryggskott flera gånger om året, nu är det andra gången på 8 år så det är väl ganska OK. Men tråkigt. Tur att jag hann ut ock köra en racer-premiär i måndags. Vingligt och långsamt.
Hittade också dotterns första cykel när jag städade garaget. Naaaaaaaw.... Taina - minns du?
Men just nu är det viloläge och förbud mot det mesta, ungefär som alla skyltar i Trysil. Förbud mot allt.
Försökte flörta med en kyckling i Trysil i singelkön. Gick inte så bra, kanske var jag dålig på norska. 
Nej, nu ska jag titta vidare på Svett och Etikett, ni har väl inte missat avsnittet om styrkelyft? Grymt bra!

1 kommentar:

Taina sa...

Naaaaaaw!!!

Men tråkigt med ryggskott hörru. Hoppas det går över snabbt.