tisdag 9 september 2014

Min bästa väska

De senaste veckorna har min Ironman-väska varit med i stort sett varje dag till jobbet. Antingen har jag kört Bootcamp på morgonen eller så ska jag iväg på träning på lunchen eller efter jobbet. Den har blivit ett måste att packa på morgonen.

I morse när jag packade den så klämde jag i både springkläder och simkläder. Hade tänkt lite lunchlufs med kollegorna men hade tydligen missat att jag har lunchmöte idag. Men det gör inget! Då kan jag i stället dra igång simsäsongen på allvar direkt efter jobbet. Win, win! Och så kettlebellsträning i kväll förstås. Det kommer att bli utmanande då jag körde kettlebells i söndags med gulingen (16 kg) och många svingar blev det. Mina underarmar är något ömma....

1 kommentar:

Färgfilm sa...

Bästa väskan ju! Jag använder den hela tiden :)