torsdag 17 juli 2014

Marre goes semester

What! En vecka utan inlägg! Vad gör hon den där Marre? Tja, hon semestrar. Just nu i Tylösand, denna vackra plats. Vi har också varit till Ullared och jag överlevde. Vi hade lyckats välja "bra" dagar. Men jag hade mer puls där än under de träningspass jag kört här.... Mannen hittade trihandskar.
En tidig morgon tog jag och Mannen cykeln till Falkenberg på Ginstleden (?), helt underbar, platt cykling med magiska vyer. Vi har också sprungit på Prins Bertils stig, lika magiskt varje gång.

Var också och visade barnen det verkliga livet i Köpenhamn, läskig upplevelse.

I morse simmade vi i en utomhusbassäng, en 50 meters sådan med saltvatten. Spännande. 

I morgon drar cirkusen vidare mot Gränna. Tänkte uppleva den staden även i dagsljus (till skillnad från alla Vätternrundor då jag passerat i mörker).


Inga kommentarer: