måndag 26 maj 2014

Min helg

Alltså, det har hänt så himla mycket sen sist men jag har inte suttit ner en sekund känns det som.

Förra veckan var jag på ett event och fick min dos av kändisar. Ja, ni har ju redan sett att jag fick en rejäl kram av Ravelli. Jag klämde också något på denna herre.
Och så var jag på föreläsning med Foppa. Den killen är ödmjuk kan man säga.
Men jag hann också med träning, bl a ett Tabata-pass i den här vackra salen (där för övrigt alla filmer till Functional Moves spelas in).
Och en löptur vid havet.
Gamla klassiker av Orup dansade jag till så klackarna yrde.
Men när jag kom hem från eventet drog jag på mig tävlingsdressen och hann med en cykeltur med snabb-Linda.
På lördagen vilade jag, min hals kan inte bestämma sig om den är sjuk eller om det bara är pollen eller något sånt. Därför handlade jag kläder åt sonen och vi hittade också ett par snabbskor som han testade efter sin cykeltur. Imponerande att dra iväg och cykla dryga milen i skogen och sedan springa 2 km när temperaturen ligger mot 30 grader. Heja Sonen!
Resten av eftermiddagen var fylld av aktiviteter (swimrun nedan) och god mat med vänner.
Söndagen vigdes till 13 mil cykel (inklusive finlunch som Mannen bjöd på, det är ju bara mors dag en gång om året resonerade han).
Fast min mamma bjöd på fin tårta, tur det.
Efter tårtan röstade jag givetvis och brände av Functional Moves, var fröken på crossfit och avslutade söndagen med att varva ner med yoga och tyvärr efter det varva upp med att mina lejon förlora mot Ryssland.

Inga kommentarer: