tisdag 22 april 2014

Påsklov

Vilken påsk! Jag har varit helt av- och urkopplad från onsdag kväll fram till måndag kväll. Lycka! Att umgås med familjen, åka skidor i Åre, ta en morgonjogg, hitta ett litet gym att känna sig stark i, äventyrsbada med Sonen (nåja, feg som jag är så blev det inte så mycket äventyrsbad mest plask), Sauna World, god mat, massor med godis, soliga dagar. Nu har jag fyllt på med energi till själen och alldles för mycket kolhydratsenergi också, fick knappt igen byxorna i morse. Tur att allt godis nu är slut. Eller?

Några bilder från helgen, som ni ser hann jag faktiskt med ett racerpass i solskenet i går. Och för att ni ska öka på rörlighet i nacke har jag lagt några bilder på sniskan.
Solsken i blick. Innan passet i alla fall.
Började ta emot lite, tur att det fanns iskall cola och Snickers.
Afterski i backen.
Dahlboms på Åre Torg, det är där det händer.
Coola Sonen.
Utsikt över Åresjön.
 Coola Sonen som tyckte att han mest fick vänta på mamsen.
 Vinbaren i Åre, magiskt
Dottern på bräda och stela vader.

Inga kommentarer: