torsdag 3 april 2014

Det kom ett mail från chefen....

.... ni vet, man studsar upp, sätter sig i givakt, kammar till håret som om chefen verkligen skulle se dig in real life. Slappna av, det är ju bara ett mail....

Läser och tänker att när chefen frågar om något så vågar man väl inte säga annat än JA så jag sa ja. Konstigt. Men nu blev det så. Och så bekräftade chefen att allt var klart. Så nu ska jag tydligen cykla Lidingö MTB. Tack chefen Tomas Borgå, chefredaktör på världens starkaste (och bästa) tidning STARK. Tack. Tror jag.
 

Dagens första JAHA - jaha, loppet är redan 4:e maj. Låt mig räkna. TRETTIOEN DAGAR från i dag.

Dagens andra JAHA - jaha, det är är en SJUJÄKLA MASSA HÖJDMETRAR.
Lidingö MTB banprofil
Dagens tredje JAHA - jaha, varför har de skrivit en spaltmeter om vad man ska göra när man möter en häst? Kommer det att samtidigt som de släpper iväg 2500 cyklister och släppa iväg TVÅTUSENFEMHUNDRA HÄSTAR? Jag är RÄDD för hästar.
Dagens fjärde JAHA - jaha, men jag har ju cyklat Cykelvasan en gång i forntiden, hur svårt kan det vara? Hmmm, förnekelse är min bästa vän.

Inga kommentarer: