tisdag 18 februari 2014

Saker som får mig att längta efter mars

Börjar mars med en familjehelg i Stockholm med god mat, hotellfrulle, shopping, Avicii-konsert och så smiter jag iväg en stund för att gå på event på Crossfit Solid. Så coolt, tack Elin!
mms_20140217
Resa med jobbet till USA, kul att resa, kul att få nya influenser, lära sig mer, träffa kollegor från andra sidan pölen.
File:Atlanta Skyline from Buckhead.jpg
Den försenade födelsedagspresenten ska cashas in, har ingen aning om vad det blir förutom att jag ska befinna mig i Högbo efter lunch på lördag (kommer direkt från Arlanda, jetlag'ad och glad).
Tredje helgen i mars är det Blogger Bootcamp - tjejhelg med vännen, träning, hotell igen (lyxhustruvarning) och en massa tjejsnack.
Sen måste jag nog vila upp mig lite....

Inga kommentarer: