fredag 7 februari 2014

Men hallå bloggen!

En vecka begravd i jobb och sorg. Så kan det vara. Sakta men säkert börjar jag komma tillbaka till mitt vanliga jag. Mitt vanliga dag som ofta har en baddräkt hängandes där andra piffar till sig inför möten.
Som planerar näringsintag så att långpasset på fredag eftermiddag känns bra.Och så mitt något ovanliga jag som valde yoga att starta denna fredag med. I en helt omöjlig färgkombination bara för att jag kunde. Med klackskor till. Så hett.
Och som i dag känner sig något mör då gårdagens crossfitpass innhöll följande:

Teknik: Pushpress
Wod
7 min AMRAP av 7 pushpress, 7 mountain climbers
Vila 2 min
7 min AMRAP av 7 hand-release-pushups, 7 boxjumps
Vila 2min
7 min AMRAP av 7 burpees, 7 barbell rows
Och SEN kom jag på att jag skulle simma efteråt. Mina axlar kändes som blåbärssylt hela passet. Amen.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken fin speedobaddräkt