torsdag 5 december 2013

Beslutsångest

Min kropp kan inte riktigt bestämma sig för om den tänker bli sjuk eller inte. Har  haft en skum känsla ända sedan i söndags så i går kväll valde jag att stå över träningen och bara häcka i soffan, äta tårta och krama om Sonen som fyllde år. Men i morse vaknar jag igen, lite hängig men inget annat. Absolut ingen feber och inte ont i halsen, bara lite konstig känsla i huvudet. Kanske för lite vatten? För mycket stress? Jag har packat gympaväskan och hoppas på spinning på lunchen. Sen kör jag kettlebells bas i kväll. Hoppar över den planerade simningen i alla fall. Tänker INTE bli sjuk lagom till filminspelningen på lördag. Så det så.
Vi väckte Sonen med skönsång.
Katten älskar födelsedagar, hon tror alla är där för hennes skull. Förstås. Allt kretsar ju kring den där katten.

Inga kommentarer: