onsdag 26 juni 2013

Och jag har en DEJT i dag

Ni vet det där pirret i magen. Nervöst som tusan. Hur ska jag bete mig, vad ska jag säga, vad ska han tycka, vad ska jag sätta på mig för kläder, hur ska jag ha håret, smink och allt det där. Så känns det i dag. Jag har nämligen en dejt snart. Fast med tanke på hur jag såg ut efter förra gången jag träffade honom bör jag nog tvätta bort allt smink och sätta upp håret i en Lilla-My-tofs. Och trycka i mig några Valium innan också.

Jo, det är den här killen jag ska träffa i dag igen. Han ser väldigt snäll och mjuk ut men tro mig, det är han INTE. Han fnissar, pratar väder och vind, tar upp något ämne som han vet att jag går igång på och rätt vad det är så knäcker han till ryggen på oväntade ställen. Hualigen. Men jag får bita ihop. För det blir ju bra sen. Om han inte knäcker av mig ryggen förstås.

 

Inga kommentarer: