söndag 21 april 2013

Landsdvägscykel

I dag har det varit en späckad dag. Valde sovmorgon, hann dammsuga, fixa lite hemma innan vi kettlebellsinstruktörer samlades på gymmet 10:00 för att under två timmar gå igenom teknik, rätta, hitta rätt uttryck för att förmedla känsla, teknik. Så nyttigt och så inspirerande.

12:00 anlände jag hemma. Slängde i mig pasta som Mannen förberett och 12:30 satt vi på cykelsadeln. I solskenet. Vi cyklade i dryga fyra mil och det var stundtals ganska jobbigt för benen men jag hade ju Mannens rumpa att hänga bakom vilket underlättade.
Kom hem exakt 14:15, fem minuter till godo att byta kläder och åter till gymmet 14:30 för styrelsemöte. Direkt från mötet till att leda Functional Moves en timme och Crossfit en timme. Har äntligen landat i soffan och kommer inte att resa mig upp ur den förrän efter Mästarnas Mästare. Så det så.

Konstaterade i dag att jag känner mig kinky i benvärmare. Nästan som stay ups. Grrrr.

Inga kommentarer: