tisdag 9 april 2013

Bästa starten

Lyckades trots allt pallra mig upp i morse och iväg på morgonsim. Trodde inte ett ögonblick på mitt pannben när jag i går packade klart både simväskan och tjänstereseväskan i ett huj. Tog en kalldusch innan svanhoppet ner i bassängen (OK, klättrade som vanligt nerför stegen men det låter coolare med svanhopp).

Eftersom min coach dator har kraschat, hann jag inte få något nytt program till i morse. Fick därför improvisera och köra efter eget huvud. Coachens råd vad TEKNIK, TEKNIK, TEKNIK. Så efter insim blev det superman, enarmsdrag, benspark, catch-up, andning och annat som jag kunde komma på. En timme senare åt jag en ensam men mysig frukost på simhallen (med telefonen kvar i bilen så inget foto på det).

I bilen på väg mot storstan kom jag på den smarta idén att jag äntligen kunde få användning av den där spegeln som vissa kallar backspegel och jag kallar sminkspegel. Over and out.

Inga kommentarer: