onsdag 6 mars 2013

Dagens

Dagens känsla
Mysko. Vaknade med extremt täppt näsa, lätt feberkänsla, ont i huvudet, spänningar i bihålorna.

Dagens förnekande
Feberkänsla får jag ofta när jag tränat hårt eller är på väg att få grym träningsvärk. Och det kan man lugnt säga att jag både har och kommer att få efter styrketräningen i måndags och KB i går. Hoppas, hoppas....

Dagens beslut
Ingen träning i dag, på väg mot annan ort och sedan blir det innebandymatch från läktaren i kväll. Heja Sonen!

Dagens konstaterande/outfit
Dags att snygga till sig. Tid till frisören bokad, påsarna under ögonen kan inget spackel i hela världen täcka och näsans sköna, röda nyans får jag tänka bort. Tur det är mörkt om kvällarna när jag kommer hem så jag inte blir ensamstående tvåbarnsmorsa mitt i allt elände också. Fast just ja, mitt sviktande (milt uttryckt) humör syns ju inte på bilden.
Dagens ser-fram-emot
SCHLAGERPARTY på lördag med vänner! Och min egen, söta, lilla schlagerkung kan knappt bärga sig. Bild från ett annat schlagerparty för många år sedan. Han kommer att mörda mig....
Och mötet med typ den kvinna i världen som han dyrkade allra mest. Och skulle gifta sig med. Vi köade i TRE timmar på ett köpcentrum för att han skulle få en kram. OK, nu mördar han mig ännu mer.

Inga kommentarer: