måndag 7 januari 2013

The winner is....

.... Andreas Lindén! *trumvirvel*
Efter mycket velande fram och tillbaka och ett mycket bra samtal i morse så är det nu bestämt att det är Andreas som ska hjälpa mig på min väg mot Kalmar Ironman. Andreas tävlar själv i triathlon, är rekordhållare i Superklassikern (alla grenarna efter varandra), f d elitcyklist mm. Spännande att se om han kan lägga till "coachning av 40-årskrisande dam till Ironman" till sin lista.

För övrigt blev jag så exalterad av samtalet i morse att jag svettades som efter ett Crossfit-pass. Jag har också varit till Hälsocentralen med mina bihålor (ja, eller hela jag var ju rent tekniskt där) och fick utskrivet antibiotika (hallå, gör de ens det nuförtiden?). Var också förbi hos några vänner och fick mystiska små korn som ska hjälpa mot bihålorna. Eller var det knark/dopningsmedel? Väntar en stund till med att stryka dem från vänlistan. Och nu sitter jag vid datorn igen, försöker jobba men sneglar hela tiden på mailen för att se om det dyker upp ett träningsprogram med posten. Spännande! Som julafton!

Inga kommentarer: