torsdag 6 december 2012

Simning

Vår simfröken är så himla duktig. Hon berättar för oss den ena övningen efter den andra, vi nickar lite eftertänksamt och när hon tittar bort ruskar vi på huvudet och undrar om hon blivit helt galen. Exakt VAD ska det där vara bra för tänker vi. Men inte högt så hon blir ledsen. Men så hinner man nästan bara hem och råkar läsa någon blogg och inser att vad tusan, hon har ju faktiskt koll. Som den där övningen vi fick göra förra gången, helt crazy om du frågar mig. Man skulle simma med en arm i taget. Dödsjobbigt och onödigt kan man tycka. Men rätt som det är skriver Queen-of-F*cking-everything att det är en av de bästa simövningarna man kan göra. Hoppsan. Fröken Simfena - jag lovar och svär att jag aldrig mer ska ruska på huvudet åt dina konstiga övningar.

Snor filmen från QoFE.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker inte säga "vad var det jag sa", så det så!
fröken