onsdag 12 december 2012

Dagens träning

Ingen dagens Marre i dag bara dagens träning. Som jag hade exakt 50 minuter avsatt till (inklusive ombyte och dusch) då det tar 5 minuter till gymmet och 5 minuter tillbaka till jobbet. Pust.

Rivstartade gamla Volvon och brummade iväg. Snabbt ombyte och var lite glad en stund över att jag kommit ihåg allt. Uppför trappan, andfådd redan där.
Konstaterar att det var tur att jag inte simmar i dag för då hade jag blivit jagad av en gigantisk bläckfisk.
Springer på löpband. 10 minuter uppvärmning sedan intervaller - 60 sek löpning, 30 sek vila, 30 sek löpning (snabbare tempo), 30 sek vila och så fortsätter jag så till det har gått 15 minuter. Och 5 minuters nerjogg på det. Mattegeniet räknar ut att det nu gått 30 minuter av själva passet. Har lite till godo. Ställer mig vid SkiErg'en och vevar på i 5 minuter. Snabb stretch, dusch och tillbaka på jobbet EXAKT en timme senare. 
Jo just ja, när jag kom tillbaka hann jag anmäla mig till The Nike Blast också. Underbart! 

Inga kommentarer: