söndag 25 november 2012

Trist, grå novembersöndag

Det påstås att det rent officiellt var den tråkigaste dagen för året i tisdags men jag undrar jag. Den här dagen var ovanligt grå och trist. Passar på att tjuvpynta lite till advent, tända en massa ljus, mysa i soffan och givetvis titta på Vinterstudion. Tur att jag hade bokat in en löpardate med snygga och snabba brudarna också. Vilken energikick! 11 km löpta där jag sinkade med min höga puls men vi hann avhandla både det ena och det andra. Och det var vacker i skogen trots att det är en total avsaknad av snö.
I fredags testade jag också en mugg av årets Blossa, nja tyckte jag. Läste senare att den helst ska avnjutas kall så kanske ger jag den en chans till. 
Nu väntar snart en timmes Functional Moves, som vi ska köra i dag! Men innan det, lite mer Vinterstudio och drömma mig bort till snö. Och så ska jag köpa säsongskort i Sälen också. Den som ändå fick åka skidor nu.....

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Vilken självtortyr du kör med genom att sätta fram skumma tomtar på bordet...Lycka till!