onsdag 15 augusti 2012

Onsdag ftw!

Och Marre har bilder på sin blogg igen, halleluja. Dagens happening! Eller nja, kanske inte. Kanske är dagens happening att Elin Widgren (bilden på Elin från Arbetarbladet) överlägset vann SM i Athletic Fitness i helgen. Herregud vilken tjej. Det "värsta" är att hon är så gullig, jordnära, charmig i verkligheten så man nästan vill äta upp henne. Om hon inte vore så hård alltså.
STARKAST I STAN? Elin Widgren är nybliven svensk mästare i athletic fitness.
Eller att jag ska träffa en ny guru för min höft (fast det är inte höften egentligen utan utsida lår) som inte blev bättre av kiropraktorknaket.
 
Eller kanske att solen skiner som bara den i dag. Och så ska jag lunchträna kettlebells i dag. Och så ska jag MTB-orientera i kväll. En helt underbar onsdag.

I går hade jag en helt underbar tisdag. Inget soffmys inte. På med träningskläderna nästan innan jag sladdat ur mina high heels, Garmin på och ut på en kortrunda som blev snabb. Tyvärr ont i låret då men det är en annan historia. Efter det - hemmaträning de lux. Tog fram min söta KB och körde svinglek, turkish get-up, stege och så 30-sekundersintervaller på 20 olika styrkeövningar. Underbart!
När jag ser mig på bilden ovan kanske jag och resten av bloggvärlden önskar att jag inte hade bilder på bloggen igen. Måste lära mig att piffa innan jag kör träningsbilder i en utsliten sport-BH. Och kanske ska kameran vara något centrererad (eller så var tanken att få med min muskulösa axel och skräphörnet i vardagsrummet, vem vet).

Inga kommentarer: