tisdag 28 augusti 2012

Hjärnhinneinflammation, blodpropp eller annat

Känner mig hängig, har som vanligt googlat på alla möjliga åkommor som ter sig som en smärta i höger tinning - herregud, det kan ju vara vad som helst! Känner efter lite extra, tycker synd om mig själv. Givetvis. Fast sen tänker jag tillbaka på Lanttos inlägg och skäms. Nä, jag har nog bara spänningshuvudvärk trots allt.

Har lunchat med en underbar kompis och ältat, ältat och ältat. Tänk vad skönt med vänner som bara sitter där och nickar, inte tycker att jag är helt dum i huvudet (eller kanske tycker det men säger inget), försöker lätta på trycket och försöker få mig att se livet från den ljusa sidan igen. Jag har nog halkat in i en post-tävling-depression. Tävlingar fyra helger i rad sätter nog sina spår kan jag tänka. Eller så håller jag på att bli sjuk. Hjärnhinneinflammation, TBE, propp i hjärnan.... Vi får väl se.

Dagens tänkvärda är - men Marre för tusan, sluta älta, äta chips och tycka synd om dig själv. Leverera i stället! Sir, yes sir.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Det känns som om jag har gröt i huvudet..... Har du några tips på vad det kan vara?

Marre sa...

Åh nej, Jessica, gröt i huvudet är det värsta av allt! Skriv ett testamente och lägg dig på soffan. Nu är det slut. Amen.

Anonym sa...

Får man pris om man gissat rätt;)
Lite galet är det, men cooolt:)
/Hellan