fredag 31 augusti 2012

Helg ftw

Den här veckan har susat fram. Förstår fortfarande inte vart den tog vägen. Började gårdagen med träning, så ock denna dagen. Hade snygg outfit på morgonen, jobbskor och tights.
I dag var det boxning på gymmet med sköna kettlebells-kollegan. Härlig start på dagen där både kroppen och sinnet fick en energipåfyllning.

Nu ska jag alldeles strax fira att revisionen på jobbet gick superbra, gå hem, pussa på de mina och sen belöna mig själv genom ett löppass i regnet. Ser så fram emot det!

Och helgen kommer att bli magisk. Först Super Satuday i Globen i morgon, massor med träning med de stora, heta stjärnorna (singel-Dan från Nya Zeeland!!!!!) och sedan mys med Mannen på ett hotell någonstans i Stockholm. På lördagen väntar sedan möte med de stora löparstjärnorna på Löpardagen. Tänk om jag blir så starstruck att jag inte lyckas springa en endaste meter. Pinsamt..... Stay tuned!

Inga kommentarer: