fredag 24 augusti 2012

En multisporttävling är spännande

Citat från Löpar-Christian (utan att be om lov, och så har jag tagit bort hans svordomar):

"Spännande med Multisporttävling i morgon. Nästan allt kan hända. Man kan cykla vilse, bli uppäten av en björn, springa vilse, bli uppäten av en varg, paddla vilse, bli uppäten av en gädda, bli osams med tävlingspartnern, bli uppäten av henne, bli helt tom på energi, äta Runes energikakor som kompensation, dricka för lite, dricka lite mer, dricka lite för mycket och pinka på sig, tappa en sko och bli tvungen att springa barfota, komma ihåg att jag nyss läst boken "Born to run" och springa skitfort trots att jag är barfota, bli kass i kistan av Runes energikakor, få göra en utomhuss*****, torka mig med första förbandet, bli myggbiten i rumpan, bli diskad för att jag inte har något första förband, eller så går allt enligt planen, synd bara att vi inte riktigt har någon plan."

Inga kommentarer: