torsdag 9 augusti 2012

Dagens Marre

1. Tid hos sjukgymnast/kiropraktor i dag för att se om tantens höft måste bytas ut eller om det räcker med att köra med rullator från och med nu.

2. Nervös över bacillerna som inte riktigt lämnat kroppen, som tur är känns det betydligt bättre i dag. Vila, vila, vila.

3. Följer yr.no som en galning (som vanligt) och ser ett underbart väder mellan Sälen och Mora på lördag. Det skulle då vara självaste f*n om jag inte får cykla.

4. Och OM jag nu kan cykla, har jag inte förberett mig det minsta. Har ingen koll på vare sig energi, cykel, kläder eller något annat.

5. I brist på annat tömmer jag min Garmin och ser:
a) att vi tog 979 höjdmetrar på AIM Challenge i lördags och hade en maxfart på nästan 50 km/h nerför backen till Sälen by
b) att jag hade en medelfart på 6:46 på Jubileumsmarathon trots att det gick så dåligt andra halvan

6. Och så ägnar jag mig åt att spela WordFeud, kolla poängen på mitt första drag här!

1 kommentar:

Carina sa...

Shit det var inte dåligt, stackaren får det tufft att komma igen :)

Lycka till med höften!