tisdag 17 april 2012

Paket

Har nojjat en del över min leverans från Wiggle, beställde små grejor (inte alls dyra, Mannen) i torsdags och som vanligt följt leveransen via DHL. Tidigt i morse landade den på Arlanda efter att ha passerat Köpenhamn och Malmö på vägen. Men så får jag se här efter lunch att paketet är utkvitterat och levererat. Hallå där! Jag har inte fått något paket. Ringer till DHL och de meddelar att chauffören är så listig så han räknat ut var jag jobbar och därför levererat paketet dit. Ett stort industriområde med massor med folk. Jaha. Hinner inte ens börja tänka tanken om vart jag ska börja leta när jag ser att internposten parkerar utanför och kommer bärandes på en låda det står Wiggle på. Julafton!Innehållet är ett par långa löpartights från Salomon, Craft trosor och en Camelbak att använda på MTB-rundor och multisporttävlingar i sommar.Ett par glasögon (äntligen, ni har väl sett hur ocool jag varit i Mannens skyddsglasögon) och en snygg hjälm. Snabb också sa man i reklamen.Nu är jag kittad och klar inför säsongen!

Inga kommentarer: