fredag 20 april 2012

Fredagstankar

Hoppade över härliga morgonträningen (cirkel) i morse, känner mig halvsliten efter gårdagen som innebar 45 minuter core och sedan 18 km långpass. Klokt val tycker jag själv. Men nu börjar jag ladda för eftermiddagens och kvällens träning i stället! Vi drar iväg om ett par timmar, checkar in, lite fika och sen är vi igång! Först ut BodyCombat, Core och kanske Aerobic beroende på hur koordinerade vi känner oss. Var också och handlade survival kit på lunchen - smågodis, chips, Loka, frukt. Mallan tar med sig vin. Vi är ju inte mer än tjejer......

Fick syn på ett par nya fivefingers i någon tidning i går. De där skulle jag ALDRIG sätta på mig. Känns mer som att det är diskhandskar man gjort om till strumpor. Så om ni ser mig springa omkring i ett par Inov-8 Footwear Evoskin, stoppa mig, snälla.

Är också toksur på Blogger just nu, det verkar inte gå att blogga från Explorer. Vad är det för tjafs? Va? Va? Ska jag skicka Sverker på er, eller? Eller? Va?

Inga kommentarer: