onsdag 11 april 2012

Cliffhanger

Lämnade er i en kväll och natt i total osäkerhet och luften darrande av utestående frågor - gjorde hon det eller gjorde hon det inte. Förlåt. Det ska inte upprepas. Fick bara så mycket att stå i under kvällen, det var både tjejernas innebandyträning (där de fick köra fys två och två, tänk armhävningar med klapp och sånt) och Brynäs-match. Men JO, jag gjordet det. Efter middagen trotsade jag vädret, klädde på mig och drog ut. Halva sträckan var det motvind och ett regn som piskade på rejält. Efter en kilomter kände jag inte längre mina lår. Men jag gjort det och är så föbannat stolt över det. 4,6 km i regnrusk.

I dag väntar BodyCombat och yoga. Fast innan det ska jag sno ihop kycklingfilé med chevré. Eventuellt utlovas bildbevis men jag brukar ju hinna äta upp halva måltiden innan jag hinner knäppa tjusiga kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstod att du kom ut! Själv flyttar jag in vid regn!
/anna