söndag 4 mars 2012

RUN to turn "I can't" into "I did"

Det har varit ett hyschande och ljugande i närmare två år (!) nu men nu är det äntligen över. Ända sedan jag och Mannen började springa marathonlopp, har drömmen varit att en gång få springa New York City Marathon. Men när jag började forska på hur man kan få en plats höll jag på att få dåndimpen. Det var ju stört omöjligt! Vilken besvikelse! Men, som av en händelse råkade jag vara en av de som hade tur (?) som en tok när förhandsbokningen för 2012 öppnades innan jul 2010 och bokade in Mannen och mig. Hörde inget på över ett år men sedan kom bekräftelsen för en månad sedan och jag bokade in det sista. Så glad!Tanken har hela tiden varit att ge detta i 40-årspresent till Mannen och till slut gick det i lås alltså. Han har inte anat något alls och när han öppnade presenten i går på sin födelsedag blev han något paff. Tror jag det. För vi ska dra till New York, Babe!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åå vilken bra present!
Hoppas att ni får det underbart.

Carina sa...

Härligt nu är det bara att ligga i. See u in NY