måndag 19 mars 2012

Måndag morgon

Måndag igen och ännu en helg har försvunnit. Eftersom jag hade så många frågor i lördags så börjar jag med att besvara åtminstone två; jo, nu har vaderna äntligen återgått till det normala och ja, det blev lax till middag. Närmare bestämt lax med ett täcke av creme fraiche, fetaost och pesto. Till det klyftpotatis och saft. Så kan det bli. Hottade till det hela med en underbar fruktsallad, riven mörk choklad och glass.I dag snöar det. Märkligt. Från vårkänslor till ett snötäcke på några timmar.Det betyder att jag inte kommer att ta ut de här raringarna på utflykt i dag. De får ligga till sig i lådan ännu några dagar innan jag kollar hur snabbt de studsar fram. Mannens var verkligen studsiga när han testade sina på vår romantiska söndagstur.I dag tänkte jag ta tag i min cykelsatsning. Det var på tiden! Så om allt går väl laddar jag för dubbelpass BodyPump + spinning i dag. Vilken rivstart på måndagen!

Inga kommentarer: