onsdag 28 mars 2012

Dagens lunch

Duggregn och kallt ute. Lunchen började närma sig, ska bara, ska bara. Ser att adepten varit ute på morgonpass i ösregn. Tidigt. Ännu kallare, ännu regnigare. Pust. OK. Jag ger mig, jag byter om för ett kortare pass åtminstone. Springer på måfå i skogen där jag inte brukar springa. Men vänder och springer mot mer kända marker efter en stund (det är ju björnar överallt). I början är det tungt. Har glömt min Garmin så jag kör med Runkeeper som tjatar om kilometertider som är långt i från vad jag är nöjd med. Tappar sugen ännu mer. Men för tusan, skärper till mig till slut och får ihop dryga 7 km. I regnet. Avslutar med inköp av sallad och kvällslektyr.

ps. Bilden är något suddig, det beror på att min jacka saknade ficka och jag fick stoppa telefonen i BH:n. Tror inte den gillade det. ds.

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Vaddå, string och ett par coola brillor sen är ju likheten slående, SO WHAT!