måndag 30 januari 2012

Nike Blast!

Det är NU det smäller, dags för Nike Blast! Ser så fram emot en träningshelg med tjejerna. Mycket träning. Kanske lite vin. Och massa snack, skratt, skvaller, träningsplanering. Som sig bör.

Börjar fredagen med workshop i Functional Moves, så rätt.

Lördagen innebär NTC Masterclass, Functional Moves Atlet, spinning med Jessica, Global Yoga Play och avslutas med BodyCombat 51 (med Snygg-Fredrik).

På söndag mjukstartar jag med föreläsning "Fighting Spirit" med Paolo Roberto, fortsätter med ännu mer NTC Get Lean, Sh'Bam (Dorotka och Kimmo, oslagbar kombo), föreläsning "The power of Adventure" med Ola Skinnarmo och avslutar helgen med BodyPump 81 (förutsatt att jag har något kvar i musklerna).

2 kommentarer:

Helena sa...

Kul - vi ses där! Jag springer runt i arbetskläder, kom gärna och säg hej om du ser mig! :)

Marre sa...

Ska absolut komma fram och rycka dig i ärmen om jag ser dig, Helena!