måndag 12 december 2011

Världens bästa söndag

I går var det verkligen en helmysig dag. Började med grötfrukost, tända ljus och julmusik. Fortsatte med att heja fram de duktiga innebandytjejerna till en riktig storvinst; 10 - 0. Underbara, duktiga tjejer! Sedan älgstek med familjen och mina föräldrar. Avslutade med Functional Moves som kändes lite extra då detta var andra dagen i rad som jag körde med STORA vikten i stort sett rätt igenom. Just ja, höll på att glömma. Blev också BodyCombat där jag fick köra tigern som jag nämnde tidigare. Uppmanade deltagarna att släppa bekvämlighetszonen och köra tills de svimmade. Ingen svimmade men jag kunde se i allas ögon att de fanns en glöd där som inte fanns innan. Underbara, älskade deltagare!Är ju i storstaden i dag, det var här jag först upptäckte salladsbaren som nu finns i min håla också. Underbart att få komponera ihop sin egen sallad efter tycke och smak, jag lägger till mycket protein, någon mozarellakula och lite quinoa blev det i dag. Mums!

Nu jobbar jag några timmar till, tar sedan en taxi till Arlanda och väntar in resten av familjen för nu ska äventyret börja! Vi flyger till Bangkok i morgon bitti, därifrån vidare till Koh Samet en vecka. När vi kommit ner i varv drar vi vidare mot Koh Chang och öarna söderut såsom Koh Mak och Koh Kood. Bara slapp och upplevelser står på schemat. Inget julstök, ingen stress, inga måsten. Har lovat mig själv att lämna Häxan Surtant hemma och försöka vara i nuet. Släppa sargen för några veckor.

Om jag har ett hyggligt internet så uppdaterar jag med bilder på paraplydrinkar, morgonjogg, armhävningar i sanden och annat bus.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj är det redan dags??! Ha en underbar resa och njuuuut! Och grattis på födelsedagen lite i förskott ;)

Anonym sa...

Önskar er en underbar resa!
/från oss som stannar i Koh Hofors
(Virén alltså)