måndag 7 november 2011

Vet ni vad jag gör på onsdag?

Känner mig som ett barn på julafton! Så spännande! Jag ska mingla med Staffan Larsson. Riktiga Staffan Larsson! Det är så coolt så jag nästan svimmar. Ni vet han som 1994 stakade sig genom hela Vasaloppet då han skadat knäet året innan. Det höll nästan hela vägen, till slut fick han se sig besegrad och kom på en hedersam 5:e plats. 1999 kom han igen och vann Vasaloppet.Nu håller Staffan Larsson populära läger med Vasaloppsträning i Mora. Vi såg faktiskt hans gäng när vi var uppe och tränade för Dysken. Staffan i trikåer.... Undrar vad han har på sig på onsdag? Drömmer mig bort för en stund. :)

På onsdag kommer ser agendan ut enligt nedan (dock inte ett ord om klädseln, lite besviken):

En inspirerande föreläsning med Staffan Larsson, den levande legenden som lyckats staka sig genom Vasaloppet och senare även vinna Vasaloppet. Hör Staffan berätta om sin resa mot sitt mål genom med- och motgångar. Inspireras att sätta upp dina mål för att må bättre. Ta chansen att inspireras av Staffans historia och att sätta upp dina mål. Vallatips och genomgång av utrustning/material.

Givetvis ska jag försöka knäppa idolfoto om jag vågar. Delger ALLA tips som legenden delar med sig av.

Inga kommentarer: