tisdag 4 oktober 2011

Träning pågår

På lunchen blev det träning i dag. Drog iväg till ett tomt gym och började med 10 min på spinningcykel, sedan följde styrka en stund, bröt av med 10 minuter spinning igen och fortsatte en stund till med styrkan. Det är otroligt bra att varva kondition och styrka på det här sättet, kroppen jobbar för högtryck och jag var toksvettig efter mina 50 intensiva minuter.

Jag har vid kostgenomgång ofta fått feedback på att jag äter för lite protein så nu ger jag proteinet en chans i vardagen. Det slinker ner keso och kesella lite nu och då. Försöker också peta i mig något var tredje timme. Inte helt lätt men vilken skillnad redan efter andra dagen! Humöret är mer jämnt, mättnadskänslan håller i sig längre. Det här ska bli ett spännande experiment under oktober.

Inga kommentarer: