torsdag 27 oktober 2011

Officiellt en Klassiker

Precis när jag sitter här och jobbar som en galning sent in på kvällen och bara ska ta en kort bensträckare, råkar jag gå förbi dagens post. Och gissa vad som ligger där? Om inte mitt diplom! Jihaaaa! Så jag är nu Marre, nummer 7073, En Svensk Klassiker. Stolt så jag nästan spricker.På sjukfronten intet nytt, jag är inte jättesjuk men halsen känns raspig. Hoppas det är övergående. Träningsförbud är det i alla fall i flera dagar. Problemet med mig och sjukdom är ju Polly. Tänk om man bara kunde besluta att alla Polly skulle förbjudas. Än så länge har jag inte trillat dit och kanske kan det bero på att jag hittat en ny mellis som är så god som glass. Keso med hallon.Men jag vet att jag inte kan lura hjärnan för länge så nu hoppas jag att jag blir frisk fort som tusan så jag kan köra de sista dagarna av utmaningen som de ska köras, dvs med träning och massor med Keso.

3 kommentarer:

Carina sa...

Stort grattis, superbra jobbat!
Kram!

Anna sa...

Klart du ska vara stolt, sjukt bra jobbat. Stort grattis till ditt fina diplom. Nu vet jag vem jag ska vända mig till när jag behöver coaching för en klassiker!

Marre sa...

Klart du ska köra en Klassiker, Anna! Så kul! :D