torsdag 6 oktober 2011

Dagens "Jag mötte Lassie"

Tror det var Expressen som hade en spalt för länge sedan där man skickade en blänkare om kusinens kompisens mammas brorsa hade skakat hand med självaste Carola eller något annat coolt. I dag hände det mig! Köpte Keso (vad annars) på en mack nära storstaden och springer på en kille som har problem med sin bilnyckel. Batteriet hade dött och han behövde "pilla" ur det. Jag såg att det fanns sådana där nålar som man rensar vindrutespolarna (?) med så jag hjälpte till förstås. Ända till jag såg vem det var jag hjälpte egentligen. Blev starstruck och fick skakningar. Det var nämligen Magnus Hedman som stod där och fumlade. Bara så där. Nu är han kanske inte som Carola eller Kungen men vad då? Lite kändiskänsla i alla fall. Och nej, det är inte jag på bilden nedan, kunde ju inte dra av mig kläderna bara så där på Shell heller. Fast jo, hade han frågat så...För övrigt är jag dödstrött i dag. Ögonen var som små springor i dag så jag kunde köra kajal över och under ögat samtidigt. Praktiskt. Fast experimentet med att dra ut påsarna mer åt sidan med hjälp av klädnypor gick väl så där. För kämpa vidare med nya tag där.

1 kommentar:

Carina sa...

Och jag lunchade med Dackell, det går inte av för hackor det heller :)