onsdag 10 augusti 2011

Kalmar Ironman


Jag går i gång på konstiga saker, jag erkänner. Kalmar Ironman (eller inte officiellt Ironman riktigt än men snart) är en av de sakerna som jag bara inte kan låta bli att glutta på då och då. I helgen avgjordes den. 3860 meter simning (två varv), 180,2 km cykling (3 varv) och 42 195 m löpning (3 varv). Vilka prestationer! Har följt den här coola tjejen på hennes resa fram till att fixa allt detta, det är så häftigt! Hon är GRYM!

Ovan en film från dagen, om ni inte orkar titta på hela filmen, kolla in hjälten alldeles på slutet (tid 9:00) som fick välja låt till sin målgång. Det är så stort så jag gråter vid datorn. OMG. Respekt. Och nej, jag har inte gått och anmält mig och ska inte göra det heller. Än.

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

ÅH så gullig du är! :) Sitter här och ler när jag läser! Klippet är ju helt fantastiskt, tårar i ögonen! Jag rekommenderar verkligen tävlingen :)!!