tisdag 24 maj 2011

Vad händer här då?

Tog en racertur med Mannen i går. Tyckte väl det gick fasligt fort de första två milen. Medvind. Typiskt. Jag som för första gången cyklade ifrån Mannen, han fick verkligen kämpa för att hänga med.

Sen följde lite kastvind/sidvind. Motvind. Kastvind. Sidvind. Medvind. Ja, alla typer av vindar som finns i hela världen. Totalt dryga 5 mil vindcykling.

Hemma tittade vi för första gången på Mamma Byter Bo, väldigt intressant. I går var det en rökarmamma vs en träningsmamma. Jag generaliserar. Men det var väldigt intressant att följa och visst kände vi igen oss en hel del i rökarmamman. Nej jag menar träningsmamman. Det här med minitiös planering, nästan ingan spontanitet. Men däremot kör vi mer "vanlig" husmanskost än proteindrinkar och vitaminshots. Kanske skulle testa det här med att byta bo?
På lunchen hade vi genrep av nästa release av BodyCombat. Grym release igen. Kickar, kickar och kickar. Min rumpa suckar och stönar just nu, nåååååd.

Eftersom det blåser storm igen finns det risk för inställt racerpass i kväll, vad hittar man på då tro. Vilar eller köra BodyPump. Vi får väl se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag byter gärna bort min ämliga, snoriga en vecka. Fast då måste jag cykla en massa?.......näråbaskoja
anna