tisdag 3 maj 2011

Schenströmska herrgården

Är på tjänsteresa igen, den här gången till idylliska Ramnäs och Schenströmska herrgården. Det är underbart idylliskt och vacker här, så vackert att jag ändrade om i agendan bara för att få möjlighet att få utforska omgivningarna en kort stund. Ibland är det bra att vara chef....

Tog trappan upp till mitt rum som ligger i en av flyglarna. Ett rum på "vinden" med snedtak och små garderober med massor med spöken i (fick vaka över dem hela natten så de inte skulle hitta på något bus).

Bytte snabbt om till mina coola Nike-tights. Superwoman!
Drog iväg på en kort runda på 4,5 km bara för att springa i gammal bruksmiljö, kring kanalen och se alla mysiga, gamla hus. Tillbaka med ett leende som inte går att stoppa. Hoppade i badtunnan tillsammans med de andra.Upp på mitt vindsrum för att byta till middagsoutfit. YES!

2 kommentarer:

Malin Olsson sa...

Är det ett par tights jag anar på finskan under kjolen???

Marre sa...

Ja, fattar du Mallan! Alldeles frivilligt också. Skyller på att det var kallt.... ;-)